Zadejte alespoň 2 znaky podle kterých budeme hledat.

Zavřít
Podrobné vyhledávání Kontakt

Helite - Airbagová motocyklová vesta elektronická V E-TURTLE HIVIS

Cena:19 210 Kč
Skladem: ihned k odeslání

Potřebujete poradit? Zavolejte 603 151 232

Velikosti k dispozici :
M
Velikost: M
Doba dodání: 5 - 9 pracovních dnů
L-L
Velikost: L-L
Doba dodání: 5 - 9 pracovních dnů
XL-L
Velikost: XL-L
Doba dodání: 5 - 9 pracovních dnů

Vlastnosti:

  • Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:
  • Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.
  • Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl 
  • Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem, poté se sama vyfoukne. 
  • Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.
  • Pracuje s GPS signálem
  • Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/
  • Senzor na přední vidlice není v ceně
  • Barva Hi-Vis v kombinaci s retroreflexními pruhy činí jezdce na silnici, v noci nebo za špatných povětrnostních podmínek viditelnějším jak je to jen možné.
  • Vnitřní textilní 3D síť pro maximální cirkulaci vzduchu. Máme velmi nízký střih pod pažemi, abychom udrželi plnou svobodu pohybu jezdce. Na této nové verzi jsme zvolili měkký neoprenový límec pro větší komfort kolem krku.
  • Dlouhá životnost nabití (1 týden)
  • Baterie Vám vydrží 25h jízdy a až 7. dní v pohotovostním režimu. Reaktivaci airbagu provedete uživatelsky přímo na místě a to výměnou náhradní ( bombičky) pyropatronou k tomu stačí pouze imbus povolit a vyšroubovat. :-) 
  • Rozšířená velikost L-L, XL-L za cenu 20.250,-Kč 

Popis:

TECHNOLOGIE ELEKTRONICKÉHO AIRBAGOVÉHO SYSTÉMU 

Instalace: 

Naše elektronické systémy jsou snadno a intuitivně připraveny k použití. Ke spuštění systému není nutný žádný kabel ani speciální technické znalosti.Systém se aktivuje jednoduše  třikrát stisknutím tlačítka ON / OFF.

ELEKTRONICKÁ DETEKCE

Systém je 100% autonomní a využívá sadu senzorů: akcelerometr, gyroskop, GPS, které sledují a analyzují situaci v reálném čase. Výkonný algoritmus a analýza všech dat   umožňují systému rozlišit nehodu / pád od normální situace.

NAFOUKNUTÍ AIRBAGU

Jakmile je detekován pád nebo nehoda, airbag se nafoukne automaticky za 80 ms. Elektronický systém analyzuje situaci a odešle signál do pyro bombičky, ktera aktivuje airbag za zlomek sekundy.

PYRO BOMBIČKA

 Pro elektronickou detekci jsme vyvinuli speciální pyro bombičky. Zahrnuje pyrotechnický systém, který způsobí malou explozi k nafouknutí airbagu.

AIRBAGOVÁ OCHRANA

Vaše ochrana zůstává naší prioritou. Proto jsme vyvinuli jedinečný tvar airbagu v závislosti na použití. Elektronický systém zajišťuje rychlou detekci, optimální tlak a velký ochranný objem pro ochranu životně důležitých částí těla.

ZNOVUPOUŽITÍ

Naše elektronické systémy jsou 100% znovu použitelné po pádu nebo nehodě. Stačí vyměnit pyro bombičku. Tuto jednoduchou a rychlou operaci může uživatel provést sám    během několika minut.

 VELKÝ OBJEM OCHRANY

  Airbagy Helite nabízejí největší objem ochrany na trhu mezi 17L a 28L. Unikátní tvar airbagu tlumí nárazy a stabilizuje tělo od hlavy po kostrč.

TURTLE TECHNOLOGIE

  K airbagu byl přidán chránič páteře SAS-TEC úrovně 2, aby se rozdělily síly nárazu na celý airbag.
  Technologie TURTLE je průlomová inovace, která významně zlepšuje absorpci energie, zejména ostrých předmětů, které by jinak mohli poškodily airbag.

ELEKTRONICKÝ SYSTÉM

  Sada palubních senzorů analyzuje situaci v reálném čase. Tato technologie s více senzory umožňuje 360° detekci a pokrývá širokou škálu nehod: od 0 km/h (za použití SDU senzoru), při nízké rychlosti a v    jakémkoli úhlu nárazu.

 SDU SENZOR (VOLITELNÝ)

 Autonomní po dobu 5 let, senzor vidlice se snadno instaluje na motocykl. Pokrývá více nehod (od 0 km / h, když stojí) a dělí čas detekce nehod na 2.

 CERTIFIKACE

Naše airbagové systémy jsou certifikovány externí laboratoří ALIENOR CERTIFICATION, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).

  •      Technologie TURTLE s chráničem zad 2. úrovně SAS-TEC
         Velký objem ochrany: mezi 17L a 28L v závislosti na velikosti airbagu
         Bezdrátová detekce, 100% autonomní systém
         Snadný a intuitivní systém
         Autonomie: 25 hodin (USB nabíjení)
         Pohodlí: měkký neoprenový límec
         Provzdušňování: Vnitřní textilní 3D síťovina
         Pohodlné: vnější kapsa na malé předměty: kreditní karta, bankovky
         Nastavovací pásky pro dokonalé uchycení na jakýkoliv oděv
  •      Viditelnost: reflexní pruhy na zadní straně, k dispozici také ve žluté hi-vis
         Složení: vesta ze 100% polyesteru, airbag ze 100% polyuretanu

 MULTISENZOROVÁ DETEKCE

Jak to funguje:

 Tato naše technologie zahrnuje několik senzorů, které analyzují situaci v reálném čase a umožňují 360° detekci.
Při zjištění pádu nebo nehody se airbag před nárazem automaticky nafoukne.
- Senzor integrovaný ve vestě (CDU) sleduje a analyzuje pohyby motorkáře v reálném čase.
- Volitelný senzor vidlice (SDU) namontovaný na motocyklu detekuje nárazy na motocykl.
Tyto dva senzory jsou spojeny a analyzují situaci v reálném čase. Při zjištění pádu nebo nehody se airbag nafoukne automaticky před nárazem do země.

CDU A SDU SENZOR

SDU SENZOR NA VIDLICI

- Snadná montáž na motocykl
- 5 let autonomie
- Volitelný

VÝHODY:

Volba senzoru vidlice, která je vysoce doporučena pro použití na silnici, dělí dobu detekce dvěmi (od 31 ms) a detekuje více nehod (při zastavení a při nízké rychlosti).

DETEKOVANÉ NEHODY

Tato technologie s více senzory umožňuje 360° detekci a pokrývá širokou škálu nehod: od 0 km/ h, při nízké rychlosti a bez ohledu na úhel nárazu.

Senzor ve vestě CDU + senzor na vidlici SDU

• Srážka s přední nebo boční překážkou nebo zezadu
• Kolize při zastavení a při nízké rychlosti: čelní, boční nebo zezadu.
• Ztráta přilnavosti, prokluz: low side• Ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: high side

Pouze senzor ve vestě CDU : Skluz, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly. High side a low side

VÝZKUM A VÝVOJ

Zajišťujeme detekci nehody mezi 31 ms a 60 ms při rychlost 35 km (což pokrývá 85% nehod).
Provedli jsme testy s UTAC (Union Technique de l’Automobile, du Motocycle et du Cycle). Tyto testy nám umožnily ověřit naše doby detekce.
Zkouška při čelním nárazu na stojící vozidlo:

- Doba detekce senzoru SDU na vidlici motocyklu: 31 ms
- Doba detekce senzoru CDU ve vestě airbagu: 62 ms
- Doba detekce autonomních konkurenčních airbagů: 95 ms

Bližší informace k velikosti:
Mějte na paměti, že naše e-Turtle musí být vždy nošena přes vaše motocyklové oblečení. Každý člověk má svůj vlastní typ těla, naše velikostní tabulka je proto hlavně informativní.

ČASTÉ DOTAZY

JE ROZDÍL V OCHRANĚ MEZI E-TURTLE A TURTLE 2?

Mechanické nebo elektronické řešení, naše airbagové systémy vás především chrání! Mezi těmito dvěma modely není rozdíl v ochraně. Airbagová ochrana je a zůstane naší prioritou:

- Velký objem airbagového vaku tj. mezi 17 a 28 litry v závislosti na velikosti systému airbagů (největší objem airbagů na trhu).

- Optimální ochrana krku (stabilizace krční páteře, aby se zabránilo hyperflexi) a pokryté životně důležité části (záda, hrudník).

- TURTLE efekt: s integrovaným zadním chráničem úrovně 2 pro lepší rozložení nárazů.

 JAK AKTIVUJU/ DEAKTIVUJU SYSTÉM?

Je velmi snadné aktivovat nebo deaktivovat systém. Lze ho zapnout/ vypnout rychlým 3krát stisknutím tlačítka.

 CO ZNAMENÁ AUTONOMIE BATERIE? KDY MUSÍM DOBÍT E-TURTLE?

e-TURTLE má výdrž baterie 25 hodin, což je asi 1 týden používání. Kabel USB dodaný s vestou vám umožní dobít vestu. Doporučujeme vám dobíjet systém jednou týdně.
Používáte-li senzoru vidlice tedy možnost „PLNÁ OCHRANA“ má senzor vidlice výdrž baterie 5 let a nelze jej dobíjet.

 KDY BY MĚLA BÝT VESTA VYPNUTA?

Vestu lze zapnout nebo vypnout rychlým stisknutím 3x tlačítka ON / OFF. Není nutné každodenně vestu vypínat, po 30 sekundách nečinnosti se automaticky přepne do režimu spánku.

Existují však situace, kdy je nutné vestu vypnout:
- Při přepravě vesty při rychlosti vyšší než 20 km/ h (např. autem)
- Při použití různých dopravních prostředků s vestou (auto, metro, tramvaj, vlak, autobus, letadlo atd.)
- Při dlouhém skladování bez aktivity (například v zimě)

MOHU AIRBAG PO INFLACI ZNOVU SÁM REAKTIVOVAT?

Ano, stejně jako naše mechanické airbagové systémy, tak můžete i elektronický systém znovu použít, pokud je airbag v dobrém stavu (žádné otvory, trhliny). Snadno provedete, můžete sami resetovat systém za 2 minuty, aniž byste poslali vestu zpět do Helite. Jednoduše vyměňte pyro bombičku za novou, dostupnou u všech prodejců Helite po celém světě.

 JAK NAINSTALOVAT SENZOR VIDLICE NA MOTORKU?

Je to rychlé a snadné.
1: Vyberte si správnou velikost objímky: musí odpovídat vidlici motocyklu.
2: Sestavte senzor a objímku: Zacvakněte širokou stranu objímky na straně senzoru vidlice.
3: Umístěte sensor: Umístěte sensor na spodní část pouzdra vidlice motocyklu a utáhněte šroub maticí.

JAK JE TO SE SIGNÁLEM GPS?

Pro sensor CDU uvnitř vesty je GPS signál nezbytný.
Pro sensor SDU na vidlici signál GPS není potřeba.

Naše e-airbagy potřebují ke spuštění systému kombinaci alespoň 2 ze 3 kritérií:
- buď rychlost (proto GPS v e-vestě) + neobvyklý pohyb těla (e-vesta)
- buď rychlost + otřes (SDU_sensor na vidli)
- buď otřes + abnormální pohyb těla

Pokud nepoužíváte sensor SDU, je pro spuštění systému v případě pádu nezbytný signál GPS.

Pokud jde o dočasnou ztrátu signálu GPS (zhoršení signálu v důsledku okolního prostředí), rychlostní data se postupně snižují, aby se zachovalo pokrytí v případě, že jezdec stále jede. Trvá několik sekund (odstraňujeme 1 km/ h každé 2 sekundy při poslední změřené rychlosti). Pokud však dojde ke ztrátě signálu na delší dobu, systém se již nemůže spustit, pokud není obnoven.


Tabulka velikostí (orientační)

Tabulka velikostí - KOŽENÁ CHOPPER (orientační)



Podobné produkty z kategorie:

Airbagové vesty / Chrániče - Motocyklové Airbagové vesty



0.08613395690918s